AI nám pomáhá, ale značku tvoří lidé. Realitní marketing bude o obojím, říká šéf marketingu RE/MAXu

Realitní síť RE/MAX nasazuje technologie, které mění hru: systémy, jež každý den kontrolují kvalitu prezentací, obsah, data i výkon makléřů. Marketingový ředitel RE/MAXu Tomáš Hvězda v rozhovoru vysvětluje, proč jde o tichou revoluci na trhu s realitami.
RE/MAX je dlouhodobě nejsilnější realitní značka na českém trhu. Jak byste popsal aktuální pozici značky v očích veřejnosti i v rámci realitního oboru?
Po více než dvaceti letech v Česku má RE/MAX nejen velmi silnou známost, ale hlavně reputaci profesionální a důvěryhodné značky. A to nejen mezi lidmi, ale i u odborníků a médií. Často se na nás obracejí s otázkami k vývoji trhu, protože vědí, že máme dlouhodobý pohled, zkušenost z terénu a data, o která se dá opřít.
Jak se za poslední roky proměnilo vnímání značky RE/MAX mezi klienty a makléři?
Pozici profesionálního hráče dlouhodobě potvrzujeme. Klienti v nás mají důvěru a vnímají RE/MAX jako lídra v realitách, mezinárodní značku s vysokým know-how. Spontánní známost i image nadále rostou a spolu s tím roste i celá naše síť, obratově, počtem kanceláří i makléřů. Navíc je v posledních letech veřejnost otevřenější spolupráci s realitními kancelářemi, což je trend, který nám také pomáhá.
... chcete-li číst dále, klikněte ZDE.
Zdroj článku a obrázku: Newstream & Partner / newstream.cz | ze dne 25. 11. 2025
