Realitní kancelář RE/MAX letos slaví 20 let na českém a slovenském trhu. V tuzemsku v loňském roce firma zaznamenala rekordní výsledek, když provozní obrat přesáhl hranici 1,3 miliardy korun. Letos tuto hranici chce překonat a posílit v dalších regionech. Velký potenciál vidí generální ředitel Jan Hrubý i na Ukrajině. "Ukrajina je 4,5krát větší než...
Miroslav Herain | ředitel
Miroslav Herain
ISO/IEC 17024 certifikovaný poradce a školitel
Založit značku RE/MAX COMMERCIAL v ČR byla pro mě velká osobní výzva a zároveň obrovská zodpovědnost. Vůči společníkovi, centrále RE/MAX v ČR i Evropě, pracovníkům, klientům ale i ostatním spolupracujícím kolegům a partnerům. Konkurence pro mě byla, je a vždy bude hnacím motorem v oblasti zlepšování, zkvalitňování a inovace.
B2B trh od značky RE/MAX COMMERCIAL i v ČR tedy může vždy očekávat pouze ty nejkvalitnější a nejbezpečnější služby, řízené sofistikovanými procesy, poskytované odborně vzdělanými a klientsky orientovanými poradci.
Mé profesní hodnoty
- odbornost, znalost, dovednost a schopnost
- vzdělávání a neustálý osobní rozvoj
- poctivost, loajalita a "tah na branku"
Zaměřuji se zejména na tyto služby
- tržní oceňování komerčních a výnosových nemovitostí
- posuzování a vyhodnocování investičních záměrů v oblasti komerčního/residenčního redevelopmentu
- zpracování studií, ekonomických analýz a auditů funkčního využití komerčních a výnosových nemovitostí
Reference
- poskytuji individuálně, na základě vyžádání
Články | Odborné příspěvky | Komentáře
Letos slaví David Krajný dvacáté výročí vstupu do realitního byznysu. S franšízou RE/MAX přišel na český trh v roce 2005, během dvou dekád "ukousl" 15 procent místního trhu a rád by dosáhl nejméně dvojnásobku. Působí také na Slovensku, před dvěma lety koupil licenci pro ukrajinský trh, když se jí chtěli zbavit američtí majitelé vystrašení válkou....
RE/MAX SLAVÍ rekordní výsledky
Realitní síť RE/MAX vloni skokově navýšila celkový provizní obrat o čtvrtinu na 1,302 miliardy korun, což je nejlepší výsledek za devatenáct let působení v Česku. Za tímto historickým úspěchem stojí především nárůst prodejů nemovitostí, které se oproti předchozímu roku navýšily o 16 procent. Celková hodnota prodaných nemovitostí vzrostla téměř o...
Každá komerční nemovitost má svůj potenciál. Některé jej využívají a úspěšně kapitalizují svým vlastníkům vložené investice – při pronájmu, ale i při exitu, kdy právě využitý (nebo alespoň ověřeně identifikovaný) potenciál upliftuje obvyklou prodejní cenu. Některé komerční nemovitosti (většinou regionální, kat. B a C) však svůj potenciál využitý...